Reclamacions
Vols expressar una queixa o tens alguna reclamació sobre els nostres serveis?

Abans de res, accepta les nostres disculpes.
Utilitza el següent formulari a continuació per expressar la teva reclamació de la manera més clara possible.

El nostre equip l'estudiarà i et contestarà en un marge de temps el més curt possible. Normalment triguem menys de un dia laborable en contestar.

La reclamació ha de ser relativa a un servei concret. Trobaràs la ID del servei aquí:
Totes les reclamacions s'han de presentar com a màxim 24h després de l'hora de inici del servei
Només el número, sense el símbol #
Ha de ser obligatòriament el correu del compte utilitzat per demanar el servei.
Vull fer una reclamació relacionada amb
Quin ha estat el problema?
Quin ha estat el problema?
Quin ha estat el problema?
Quin ha estat el problema?
Quin ha estat el problema?
Adjunta documentació
Pes màxim de l'arxiu: 12 GB
Formats admesos: zip / jpeg / png / pdf / webp / video