Recollides aeroport
Tots els serveis es realitzen amb cartellet on hi consta el nom del client que ha reservat el servei
Punts de trobada
Clic per veure el mapa
Aeroport de Barcelona
T1 Arribades Mad-Bcn
T1 Arribades Resta de vols
T2A Arribades
T2B Arribades
T2C Easyjet
Aeroport de Girona

Zona d'arribades de la T1 - Pont Aeri Mad-Bcn
Zona d'arribades de la Terminal 1, davant la cafeteria GoNatural
Zona d'arribades de la Terminal 2A
Zona d'arribades de la Terminal 2B
Zona d'arribades de la Terminal 2C EasyJet
Zona d'arribades Aeroport de Girona
Programar una recollida
Totes les recollides es programen a l'hora prevista d'arribada de l'avió.
Si el vol ve amb retard, l'hora de recollida s'actualitza automàticament.
Els serveis amb recollida aeroport inclouen mitja hora d'espera de cortesia, desde l'aterrada efectiva de l'avió.
Si l'espera és superior s'haurà de pagar directament al taxista amb una tarifa de 7€ cada 15 minuts.
Si el vol ve amb retard, l'hora de recollida s'actualitza automàticament.
Els serveis amb recollida aeroport inclouen mitja hora d'espera de cortesia, desde l'aterrada efectiva de l'avió.
Si l'espera és superior s'haurà de pagar directament al taxista amb una tarifa de 7€ cada 15 minuts.
1) Selecciona aeroport d'origen i adreça de destí del servei

2) Selecciona el dia i el vol de recollida

Política de reserves i cancel·lacions
Totes les reserves s'han de fer amb un mínim de 12h d'antel·lació.
Els serveis es poden cancel·lar en qualsevol moment* de manera gratuïta.
* No serà possible cancel·lar el servei quan falti:
- Menys de 30 minuts abans de l’hora de recollida en qualsevol zona municipi
- Menys d’una hora abans de l’hora de recollida a l’aeroport de Girona
- Menys de dues hores abans de l’hora de recollida a l’aeroport de Barcelona
A partir d’aquest moment, no hi ha dret a devolució de l’import del servei, excepte incidència atribuïble a TaxiCat.
TaxiCat es reserva el dret d’admissió d’usuaris amb un comportament poc responsable en la cancel·lació de serveis.
Els serveis es poden cancel·lar en qualsevol moment* de manera gratuïta.
* No serà possible cancel·lar el servei quan falti:
- Menys de 30 minuts abans de l’hora de recollida en qualsevol zona municipi
- Menys d’una hora abans de l’hora de recollida a l’aeroport de Girona
- Menys de dues hores abans de l’hora de recollida a l’aeroport de Barcelona
A partir d’aquest moment, no hi ha dret a devolució de l’import del servei, excepte incidència atribuïble a TaxiCat.
TaxiCat es reserva el dret d’admissió d’usuaris amb un comportament poc responsable en la cancel·lació de serveis.